Skridskor!

Jag är galet sugen på att åka skridskor, dricka varmchoklad och frysa och bli sådär röd på kinderna av kylan.
Sett folk heladagen utanför som åker skridskor/spark ja allt möjligt där ute på sjön och ja bli så sugen, skulle dragit med skridskor..

Blev en lååång sovmorgon idag, gick upp lite efter 12, kände mig ganska hängig och förkyld då, men nu känns det lite bättre, sen dess har jag bara suttit här och ätit frukost/lunch.
även nu sitter jag här och väntar på att Jokke ska komma hem, han borde komma vilken minut som helst. Vi ska åka en sväng och inhandla lite grejer. Får se vad kvällen ahr att erbjuda, just förtillfället verkar den extremt lugn- men är lite sugen på att göra nått, men vi får se helt enkelt.  Vad ska ni göra?

Hållt på och styrt lite med företaget med, ring och kollat upp alla kostander som kommer att bli, blir liiiite lättare att sätta en budget nu, ska göra den i helgen och jag tackar gud för att jag får hjälp med den, Jag är ingen hejjare på sånt där direkt.

Ha en bra fredagkväll :)

Kommentarer
Postat av: Maria

ska du starta eget alltså? KUL! :)

2009-01-02 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0