soligt!

solen skinner in genom mitt fönster och himelen sen blå ut, sköln känsla- kollar man bara upp mott himelen så ser det ut som det är vår ute- Härligt. tyvärr är det ju inte så direkt, är ju bara januari fortfarande, så får nog dras med det här vädret ett tag till.
Jag har precis fixat mig, har på ,mig den aprikosa/rosa tröjan idag- mitt nya favvo plagg:) Jag och mamma ska snart åka till faster, men blir bara det inga affärer Nowa ska tydligen följa med- skithund:P Då får hon leka av sig lite med Nisse och Dennis (fasters hundar )

Nu måste jag ringa ett ärende till banken, sen åka.
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Vicky

:) Allt är bra med mej :D sj då?

2009-01-14 @ 12:47:20
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/
Postat av: Sandra

Heeej =)

Internet går hela tiden ut och in, blir så konstigt på msn ;D

Men saknar dej johanna pettersson.!

2009-01-14 @ 14:11:25
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0