tapeter!



Heejhopp.
Tog mig en skön sovmorgon idag :) Alltid helt underbart att få en hejdå puss av mannen runt 7 hugget sen mysa ner i täcket och somna om. 
Vaknade vid 12 fixade lite, åt frukost sen blev det in till stan en sväg, skulle leta efter ett kassaskrin och fann ett svart på clasohlson, efter det blev det kolla lite affärer medans jag väntade på att jokke skulle hämtade mig. hittade en tröja och kjol på Ginatricot sen strumpbyxor på h&m :)


( tröjan ser väldigt rosa ut på bild, är aprikos irl )

Efter det åkte vi och kollade tapeter till lght, och guuud vad svårt, vi fick låna hem 2 kataloger, men nu känns det som vi nästan bestämmt oss- kommer bli super snyggt, en svart mönstrad fond i vardagsrummet sen äsch svårt att skriva, ni får se bilder sen när vi flyttat in, men kommer bli mitten av mars, målaren ringde förut idag och han kommer inte hinna tapetsera allt tills 1 mars =/

Efter det blev det hem och äta mat och sådär, nu ligger jag här och degar, ska snart ta en dusch sen kolla på film :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0