Godmorgon:)

Sitter nu på jobbet och väntar på att vi ska börja. Hoppas att dagen går bra och fort. Är riktigt trött, vaknade kl 2 inatt av att idioterna i lght ovanför heltplötsligt hade röjfest, lät som att dem satt i vårat vardagsrum och hade allsång, fy fan vad förbannad jag blev allså! usch, lite respekt kanske man kan visa, nu ska jag inte va nån gnällig kärring men seriöst!? en helg visst helt okej då ska man ösa,  men en tisdag kväll, inte lika roligt för oss andra i huset!

Nu börjar folket ramla in, ska börja göra mig redo för en jobbdag i denna värme, vill ut i solen. Tur vi har det svalt inne på kontoret, men värmen gör mig ändå seg.

Ha en fin dag allihopa , Kram

Kommentarer
Postat av: adeline

Hehe d kunde varit du o ja ;) <men förstår dig fan va jobbit.. hoppas du kunde sova skönt resten av natten iaf:) Vill hem till dig :( ha en bra dag. Pussen

2009-07-01 @ 10:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0