inte igår...

hoppas ingen vidare bra uppdatering här inte..
Vart ska jag börja? jo just det, vi firade ju Erica som fyllt 20 år i fredags, den kvällen var så fruktansvärt rolig så det finns inte, fan så bra den blev. Förfesten var galen, utgången dög, men med dem vid sin sida så är det kul ändå, avslutade det hela med nattkäk på max sen hämtade pappa mig så sov jag hemma i kimstad.
Lördag, skärgården på schemat, sommarfesta hos Anna. Började med lite panik att jag inte hade kläder eller nått med mig till det, hann inte hem heller så fick åka till Sandra och rota i hennes garderob! Kom till skärgården, och bara njöt, underbart bra väder och trevligt folk. Kvällen vart riktigt mysig och trevlig även om jag och tjejerna la oss tidigast så hade vi ändp en kul kväll.  :)
Söndag, Avslutade helgen med pizza med sandra och emma. åkte hem från skärgården sen åkte Sandra och jag hem till mig så slingade vi hennes hår lite. Vi sa adjöken och hon åkte till sitt, sen på kvällen åkte sandra och emma hem till Norge igen, saknar dem har varit så kul att ha dem hemma, men snart ses vi igen, oktober!
Jag och mannen åkte och spelae minigolf med Maria och Daniel och en vän till dem. Åt även mat med dem på kvällen och lira kort. Mysigt!

Sådär en liten uppdatering :) Kanske ska säga hur denna dag varit med, Jag och jokke åkte till Smultronstället och myste och åt glass såklart. 40 minuter i kö tills vi fick bord. Sen åkte vi förbi mamma och dem och sa hej typ. Har även hunnit fixat med lite hår med :)  Sugen på att göra nått kul med mitt oxå!

Har en heeeeeldel bilder från helgen, eller ne inte fårn skärgården batteriet dog, men sandri ha en massa så får bomba henne helt enkelt! Men det andra har jag bilder på så det kommer så småningon, imorn typ.

Nu blir det film sen sova, ska upp kl 06 o ha tvättstugan, Riktigt kul! semester va det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0