myskväll själv.

Yes det är så det får bli. Mannen ska iväg och Bowla om 1 timma, och jag tänkte gosa ner i soffan med lite gottit och se på film. undrar om det går nån bra på tvn eller så får jag leta fram nått :)
Var nere på Priso förut och hämtade ut ett paket som hade kommit, det var min efterlängtade hängselkläning som jag är riktigt nöjd med, tusan vad snygg den var :) Handlade även hem lite till min myskväll. Svettades som ett as när jag cyklade hem, varmt ute plus att jag inte är helt kry, mår skit imellan åt och bra sen. Hoppas på att bli frisk till imorn så jag kan parta med Sandris och Emmis, just ja ska ringa dem sen, höra om dem haft kul på liseberg, inte för jag tror att dem inte haft det , men ändå:)


Bild på klänningen :) vad tycks? jag diggar den till tusen iaf :)


Nu ska jag fylla upp ett glas kall pepsi och inta soffan :) ha en bra kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Erica

Super fin klänning :)

2009-07-19 @ 14:09:11
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: sandra andersson

klänningen passar du i johanna ;) Hörs imorgon pluttilutti ;D

2009-07-19 @ 23:30:57
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0