proppmätt!

känner mig döende, precis ätit grillat med familjen, fruktansvärt gott, och nu ligger jag här proppmätt och lite magkatarr på det, kan det blir bättre?
Dagen idag har annars varit toppen, åkte somsagt in till stan, fikade och gick runt i affärerna, fick med mig en klänning och ett marinblått linne hem, riktigt nöjd med det marinblå, snygg färg! Riktigt snyggt till ett par beiga chinos, men nu är problemet att jag bara äger ett par svarta kanske får ge mig ut på jakt efter det!

Nu ska vi mysa framför tvn, inte mkt att se,typ sommarkrysset, sett det nångång förut när jag och mannen var i västervik och hade glömt boxerkortet hemma och fick leva med 1-2-4 en hel helg. Men det var rätt mysigt!
Påtala om min man, han är ju på golfcup eller tävling nu eller vad tusan man säger, pratade med han förut och det hade gått hyffsat bra, påt imorn igen :)

Nää nu börjar det på tvn.

Bilder när bror och Willepille badade i basängen förut, efter dem hade haft vattenkrig med vattengevären  vi köpte förut, wille förlorade stort när bror drog fram vattenslangen.
Dålig kvalite, tog med camen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0