Stor sol

Yes, kollade smhi precis. och det ska vara sol -strååålande sol imorgon :) 23 grader. Fint det gillar vi.
Härligt med lite utfykt och även få känna av lite värme.   Glad man blir av sol!

Förövrigt ligger jag i sängen näst intill tjutfärdig, ossssh, har min tandskena på mig nu, har inte haft den på 1 månad kanske ( fyyyyyyyy mig jag vet ) har varit trött på den samt glömt den, inte varit så nopga helt nekelt eftersom jag haft den 1 år som de sa att jag skulle. Men ska tillbaka till tandläkaren i oktober eller om det var september för att han bara skla se hur dem ser ut, så tänkte att det var lägge att börja ha den på nätterna igen så den passar som gjutet när han ska kolla på det. Men shit vad ont det gör, trodde inte tänderna skulle flytta sig nått specielt, inte alla är bara en hörntand som jävlas. Men hoppas det blir bättre snart.


Ska försöka sova nu, ställt klockan på 08:00.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0