tjenalena

hejhopp.  Sitter här och degar.  Efter jobbet idag så har jag bara klippt en samt varit hundvakt åt guinness(stavning)?.
Kul med hund, man saknar det lite när man är van att ha hundar runt om sig hela tiden, hade/har ju 2 stycken hemma hos päronen.

Men men, fan vad jag lääängtar till fredag, party party. Jag och Adeline ska ösa! är brännboll med jobbet på dagen med, vid 3 eller nått, så får se om jag dra till den, annars ses man ju ute, fast det kan ju va kul. ska fundera på det :) Ska iaf till systemet imorn och inhandla lite smått och gott:) Är riktigt sugen så det är najs. Köpte en klänning idag med så japp!

Har ingetligen inget kul att blogga om känner jag, dagarna ser likadana ut, Men snart kommer ett inlägg med massa bilder på bygget bakom soffan, riiiiiiktigt snyggt!
Nu ska jag blanda ordning lite jordgubbssaft, mums.

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh party ;) kul kul.

Jag vill se bygget, skynda på rå ;) haha! <3

2009-07-09 @ 18:05:13
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0