090610

jag lever, men jag tycker somsagt inte det är roligt att blogga när jag inte kan lägga in bilder, börjar tro att det är bara jag som har detta problem, då alla andra bloggar jag läser som har blogg.se har bilder i sina inlägg!? Trist, får se ett tag till, annars får det bli byta blogg! Men iaf, veckorna rullar på, jobbar och gör inte så mycket mera, Gick en promenad med mannen igår, sen slocknade fint, sen upp och jobba igen, så veckorna ser ut i vuxenlivet. Nästa vecka kommer jag och Adeline igång med träningen också, riktigt härligt. En annan tanke jag har är, vart tusan är sommaren, snart mitten av juni och det är riktigt kallt ute, synd :/ hoppas vi prickat in rätt veckor på semestern så det är riktig sommar då- hoppas!Nu ska jag ta tag i disken-jippi. Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0