Godnatt

Ligger i sängen nu, dags att sova hade igentligen tänkt att jag skulle vara i säng vid 22 men helt plötsligt kom en oväntad film upp, Wallander-skulden, Riktigt bra, jag älska wallander filmerna! Men men nu ligger jag här iallafall.
Inte varit en hejjare på att blogga denna helg. men somsagt fredag blev det party, Lördag grill hos mina päron och Söndagen spenderade vi i Nkpg, vi var inne med golfen på vaxning, tar ju några timmar så han med att kolla in alla nya affärer på "ingelsta shopping"!

Idag har jag jobbat, en helt sjukt seg dag dels var jag trött och sen gick det dåligt, hoppas det blir lite bättre i morgon.
Efter jobbet så kom Jokke´s syster hit så fikade vi och åt mat, trevligt, fick bli wok muuums så imorn är det god matlåda:)
Efter det har vi varit nere och hämtat min hoj hos Simon så imorn öser jag till jobbet soom vanligt, fick bli promenad imorse, visserligen riktigt skönt, tsr bara 10 min typ.-men cykel är bra skönt det med..

Imorgon jobb sen träna! fan vad skönt det ska bli!!!!!

Nu måste jag somna annars är jag riktigt sur imorn när klockan ringer, vilket jag alltid blir men ändå;)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0