lite små sliten

Blev spontan utgång igår kväll. Min man skulle ut och ösa med lite kompisar på jobbet och jag drog på mig partylooken och öste ner till Simon och börjde kröka, riktigt kul- lyssna på nostalgi musik och hade det allmänt roligt.
Väl på stan var det  propppat med studenter vad annars liksom:P var riktigt kul iaf, var på platens där vi dansade och hade kul, hann till och med få en glasflaska kastad på min näsa så den gör fruktansvärt ont idag men vet ni, jag lever.
Träffade jokkepokke där med:) sen stack vi och köpte lite mat och tog taxi hem, fick bli taxi för vi var trötta och mina fötter värkte.  Somnade som en stock!

Nu ska vi åka hem till mina päron, jag har beställt grillad kycklingfile till middag, mummmmms!
Blir lite mys där iaf!

tar med kameran, dags att uppd med lite bilder känner jag, se om Nowipowi vill ställa upp ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Häääälooo my darling. Kul med spontan utgång! Ses om en månad ungefär :D:D:D

2009-06-13 @ 18:19:28
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0