middag på balkongen

Yes, precis ätit god tacos ute på balkongen:) För förut var vi och köpte utemöbler dit, super bra! så nu slipper man sitta på golvet där ute :)
Hade igentligen tänkt gått och spela minigolf förut, men det är så varmt samt att klockan blev så mkt eftersom vi åkte och köpte möblerna. så vi struntade i det idag.

Jahopp vad har vi mer gjort, inte mkt, klockan tickar på fort när man kommer hem, så snart blir det en dusch sen krypa ner i sängen, har visst lovat mannen massage bäst för mig att jag ger han det annars får jag höra det ett tag framöver. Vore skönt om jag med kunde få lite, får se vad jag lyckas tjata till mig :)

Allså åh gud, hur underbart är inte vädret på tala om annat!!! Gud vad man längtar ut till solen när man sitter inne och jobbat (himla tjat om det jag vet!) Men på lunchen idag så gick jag och Therese och köpte goood sallad och satte oss uppe vid domkyrkan och åt den, i solen och det värmde på kan jag lova, visst man ska inte klaga för jag älskar detta väder!



oj då,  skulle publicerats igår men nått hände, här kommer det iaf.

Godmorgon oxå då:)

Kommentarer
Postat av: adeline

Va skönt små gulletussor i parken ;) saknar dig :( pussisen

2009-06-30 @ 10:30:04
Postat av: johanna

hihi absolut:) Saknar dig oxå snutt. på tok förlänge sen nu, kom hit! :) Pusssis

2009-06-30 @ 11:55:51
Postat av: sandra

Åhhh utemöbler, låter perfekt ;)

2009-06-30 @ 14:01:21
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0