på jobbet

Sitter på jobbet och får bara njuta av att solen är där ute, vore ju grymt mycket skönare att kunna ta del av den, en bränna liksom men det kommer, i helgen är det jag som pressar!
Ska snart äta mat sen blir det sätta sig utanför i solen en stund iaf- gött.
Skönt att förmiddagen gått nu. inte många timmar kvar, då blir det för mig och mannen att åka och handla lite, inte mycket storhandling som vanligt, har myckt kvar i frysen, bra det :)
Efter det blir det slappa, eller kanske en sväng till Valla för lite minigolf vore nått- ska ta upp det som förslag :)

Nahepp, nu ska jag stoppa in min lax i micron.
Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Allt är bra med mej, lever livet som aldrig förr här nere, allt bra med dig med eller? hur e vädret hemma då ? Kramar..

2009-06-27 @ 20:39:50
URL: http://buddahpojk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0