Sommar :)

Godmorgon, sitter här i soffan och precis ätit frukost. Vädret ute är super fint:) Synd bara att man ska jobba, hade inte varit fel att njuta ute nånstans av solen. Längtar nått så grymt mycket till semestern! 4 veckor kvar, börjar fundera på att jag tog för sena veckor, men ne hoppas det är stekhetta då ;)

Hoppas att denna dag går riktigt fort, fö efter jobbet ska jag möta upp kusin, vi ska mysa nånstan med mat och kanske nån öl sen ska vi till sagateatern och kolla på ståuppkomikern Magnus Betner, riiiktigt roligt :)

Jahopp annars då? var hemma i kimstad igår kväll, slingade mammas hår så nu är hon blond och sommarfin :) ovant men snyggt.
Nu måste jag fixa klart mig. Ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0