underbart!

Sitter nu på balkongen och njuter, ätit lite mellanmål. Helt underbart skönt här ute:) Ett riktigt bra köp med utemöblerna, inte endag försent. Börjar fundera på vart min man håller hus!? nån som sett han, haha.. Ne han kommer nog snart, vart väl lite sovmorgon förn imorse.
Jobbdagen gick relativt fort idag tycker jag, det gillar vi. Snart helg igen, eller aa 3 dagar kvar, men har man kommit förbi måndag och tisdag så rullar det på ganska bra faktiskt. Helgen ser ute att spenderas i kimstad med mina föräldrar, hoppas vädret är på top så man kan steka lite:)

Nehe om han kommer snart då, eller har han glömt bort mig och redan dragit ut till Ekängen och börjat tvätta bilen.. Vi ska nämligen dit sen, somsagt han ska tvätta bilen och jag ska färga hår  :)
Får bli en pling till han nu, ha en fin kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0