en tvkväll helt enkelt.


hejhopp
Nu ligger jag här i soffan och kollar på tv och dricker äpplejuice.
Min sambo är på hockey och kommer inte hem förens senare, lite ensammt men samtidigt ganska skönt.

Precis sett på "familjen annorlund" och fy tusan vad jobbigt det måste vara med så många barn i familjen, gnälligt och dant, men samtidigt så är det så himla mycket kärlek hos dom.  Men det där är nog inget för mig ändå, nöjer mig med en liten familj:)
Nu börjar nästa program "spårlöst" ganska spännande. Sen efter det är det "ballar av stål" - En tv kväll helt enkelt.

Trött börjar jag bli med, skönt att sova sen, vore ännu mera skönare att få sova länge imorn, men nej nej.

Nu ska jag se vidare på tv. Vi hörs.
Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0