Frasvåfflor,mums

Jahopp, sitter här i våran underbart super duper sköna soffa och kollar på Beck.
Förut så åt vi våfflor, ya bubblan vad gott det var :), socker och jordgubbssylt, blev ingen glass till för det fanns ingen i affären här nere!

Har fått iordning väldigt mycket i helgen, inatt var vi uppe till 3 och fixade, han även med att se Melodifestivalen, Simon kom förbi så vi tre tog några groggar med, Götta sig lite.  Idag har vi skruvat och fixat och pysslat och haft oss, Familjen var och fikade förut med, och såklart var Nowa med :) hon förstod inte riktigt varför alla som brukar vara hemma i vårat hus helt plötsligt var i en okänd lägenhet. gulletusa.

Har tagit lite bilder jag tänkt bjuda er på, men ska bara få fram sladden till dem.
Det kommer det kommer..

Förövrigt känns det riktigt bra och jag känner mig så sjukt nöjd, vi har det så himla fint :)
Men känns ju fortf lite konstigt att man verkligen bor här inte hemmahemma. Man vänjer sig :)

Nu ska jag se vidare på filmen, sen sovdags, Försöka få upp lite bilder med, men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge.

ha det så bra, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0