Fruktsallad


Sitter och njuter av en super god fruktsallad jag precis gjort, samtidigt som jag sitter och bokför och spannar in när min sambo bygger nattusbord ( stavas det så?)

En trevlig onsdag, lunchade somsagt med Erica idag, blev wok- riktigt gott.
Mamma hämtade upp mig efter jobbet, så åkte vi hemhem och åt mat, sen skjusade mamma och pappa hem mig och dom följde med på en fika och min snälla mamma hjälpte mig med mina gardiner- tack :)

Imorgon är det jobbi jobbi som gäller och vet ni, på fredag tog jag mig ledigt :) skööööönt men mindre kul att en rörmokare ska komma kl 9 - jippi. Sen funderar jag på att gå en sväng på stan och sen vid 3 kommer en besiktningsgubbe och ska kolla golvet i hallen som vi vill byta ut- hoppas han med tycker det!

Nä nu ska jag fixa ordning en varsin matlåda till oss imorgon.
kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh gott med fruktsallad:)

Så du tog ledigt på fredag :)Min sista kund som jag hade till kl.17 avbokade.. :/ så jag funderar på att gå hem vid 15 då...

2009-03-18 @ 22:18:18
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi ska till teneriffa :)

2009-03-18 @ 22:21:28
URL: http://marianordqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

nattduksbord

2009-03-18 @ 23:18:41
Postat av: Johanna

svar: hehe okej då vet jag det tills nästa gång jag ska skriva det.

2009-03-19 @ 08:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0