Godmorgon

fy tusan vad trött jag är.
Sitter här med macka och yoghurt och kollar på vakna med the voice. Men får tänka på att imorgon kan jag sova uuuuuuut.
Idag blir det iaf, öva uppbyggnad på Sara, sen efter lunch kommer mammi så ska jag färga hennes utväxt samt klippa. Efter det ska vi ta en fika nånstans sen hem :)
Ikväll blir det powerwalk (?) och sola (äntligen) med Adeline. Lär väl bli knallröd eftersom jag inte solat på riktigt länge, hm sen brännan man fick i sommras tror jag, fattar ni hur blek man är- haha.

Näe nu måste jag sätta lite fart om jag ska komma i närhenten av i tid till jobbet, måste till montle och köpa färg med.
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0