godmorgon sötnosar


Sitter och äter frukost och kollar på tv, men ger mig på ett litet inlägg istället. Den där jäkla christer sjögren är i tvrutan och han går mig på nerverna.
Sovit underbart gott inatt, men som alltid, vore väldigt gött att sova längre, men nej jobbet kallar.
kund på förmiddagen sen vid halv 1 ska jag luncha med Erica-trevlig:) oj, nu blev  jag tveksam om det var halv 1, måste slänga iväg ett sms!

Ser lite vårigt ut ute, det gillar jag som tusan- det gör en på så mycket bättre humör, märker skillnad idag på hur det var igår morse när jag vaknade av att det var grått och mulet- usch så nere man blev, men ändring på det idag, hoppas det håller i sig nu, vill ha riktig vår.

Hoppas på att mammi och pappi kommer hit idag, behöver lite hjälp med att sy in och lägga upp mina gardiner lite, har ju ingen symaskin själv=/

Nu ska jag borsta tänderna och snyta ut allt snor( mysigt) undrar när jag ska bli helt frisk igentligen varit förkyld i 3 veckor nu=/ jäkligt mycket mindre kul!

Hoppas nu får en bra dag, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0