Gött med helg :)


Precis tagit mig en varm skön låååång dusch- Varit så frusen idag så det var gött.
Nu ligger jag i sängen och njuter av att det är helg, fredag- mys med familjen framför let´s dance.
Se när man sover hemmahemma nästa gång igen, flyttlaset går imorn. Ska bli så skönt att äntligen flytta in i lägenheten, få i ordning och börja leva en ny vardag. Nu sista veckan känns det som man bott i en flyttkartong, rotat fram kläder ur väskorna, eftersom jag hade packat ner allt det för vi igentligen skulle flyttat förra helgen.

Gött att komma hem tidigt från jobbet, har varit extremt lugnt idag, så åkte med mamma och pappa hem förut.
Tänkte ta mig en lite tuplur sen packa det allra sista, jackor skor mm.

Vad gör ni för kul ikväll?

saknar alla partyhelger man hade framför sig förr.
skulle vilja ta en tripp till mina älsklingar i Norge och krama om dom, och öppna en flaska vin ♥
.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sööötis! Saknar dej med! Å ja längtar grymt mycket till påsk. då ska vi dricka vin å mysaaaa en hel vecka ;)

2009-03-13 @ 16:44:41
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Erica

saknar studentveckan, då levde man livet.. gryyymt kul hade vi. vill göra om en sån partyhelg. Vi måste festa snart!!! <3

2009-03-13 @ 21:15:37
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0