hejsan hoppsan


Sitter i soffan och kollar på hockeyn, eller jag kollar nog mest runt här. Mannen som absolut skulle se på hockeyn ligger under en filt och sover.
Efter jobbet idag åkte vi och handlade gardinstänger och jagade runt efter rätt fästen, så nu var det klart. måste bara hitta ett par gardiner till vardagsrummet så är allt på sin plats :)

Ska snart hoppsa in i duschen, sen blir det sova, trötttrött. Blir fasiken trött av vädret vi har, snö, usssssch vill verkligen ha vår nu, soooooool.

Föresten, min söta vän sandra ringde förut, underbart att prata med henne :) och hon berättade att hon kommer hem i påsk och stannar en hel vecka- underbart-underbart-super duper braaaaa. Hoppas Emma kommer på helgen där med så ska jag styra upp partaj i min lya :)

nu ska jag få lite liv i min käraste så vi kan förflytta oss till sängen.

kramhej

Kommentarer
Postat av: sandra

Trallala, ska bli så jävla kul att ses :D Lääängtar !!

2009-03-12 @ 12:33:46
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: emma

åhhhh, jag hoppas verkligen jag är ledig så blir det party till max.. är sjukt taggad på att tagga med dig darling :) pusssss

2009-03-12 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0