mätt och belåten

kom hem för ett tag sen vart och gjort lite ärenden nere på stan, köpte med mig potatissallad och revbenspjäll hem- gott. och nu sitter jag och göttar mig med solroskärnor.
Väntar på att mannen ska komma hem så vi kan åka och beställa golv sen efter det  blir det slappa, funderar på en lång powerwalk sen, vore riktigt skönt, ska höra om mannen vill med men tror jag vet svaret , men med lite tjat kanske.

usch vilket jobbigt väder det är ute då, snöar lite titt som tättsamtidigt som det blåser storm, sjukt jobbigt. så blir det promenad ikväll så ska jag allt pälsa på mig rejält.

nähäpp om man skulle vila sig lite, är jätte trött bara för jag får gå upp tidigt när man är ledig, jäkla rörmeckare hoppas man blivit av med han på ett bra tag nu.

kramhejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0