"peppar peppar ta i trä?"..


Ligger i sängen fortfarande, känns som jag byggt bo här denna vecka. Bara för jag sa att jag kände mig bättre imorse så blev det inte riktigt så framåt dagen, blev inget ikea, kände mig sämre sen och nu har jag en massa nedrans kramper i magen- vad är nu detta?
 Men tror jag skulle må bättre om förkylningen släppte lite, man är ju som i en egen liten bubbla ( av snor ) Ne så det blev ligga hemma idag, för på lördag ska jag fanimig vara frisk, eller föresten ska jag vara det redan på fredag då jag och Erica planerat in en myskväll. så jag kämpar på, nässprayen är förtillfället min bästa vän.

Jag måste verkligen börja packa, rensa mina garderober. Ska vila en stund till sen jäklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0