Sängen lockar

Åhhh så trött jag är, sugen på att kasta av mig kläderna igen och gosa ner i sängen och sooooova.
Men  icke, ska ta det lite lugnt sen ösa ner till tåget. Längtar liksom redan till hemfärd, blir att åka hem runt 3, för vi får besök av våran hyresvärd idag, hon ska ge oss inflyttningspresent, spännande- haha säkert en nyckelring (fått för mig det )

Nähäpp om jag skulle fixa vidare, borsta tänderna sen dra mig.
Vi hörs ikväll.

bjuder på en bild, en rörig en men ni ser påt ungefär ;)
( en Simon på bild med )


Kommentarer
Postat av: Sandra

det ser snyggt ut :) snart kommer jag å tjeckar in den ;D

2009-03-16 @ 20:57:22
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0