sjukling =/


host-host,
fan har blivit sjuk, känns till och från vore gött om våran febertermometer hade funkat nu ( enligt den har jag 34c) känns ganska så jätte fel. Nu mår bra bajs så tagit en panodil och bättat ner mig, skönt.
Får se hur det blir imorn, antagligen blir det att stänga av alarmet och somna om, men vi får se hur jag mår imorgon helt enkelt.
Imorgon är förövrigt en himla bra dag, vi får nycklarna till lägenheten, så ska dit imorgon eftermiddag (blir att proppa i mig panodil) och Skriva lappar och sätta på väggarna med det tapet numret som ska vara på respektive vägg för på tisdag kommer målarn och ska tapetsera, galet spännande att se hur det blir när det verkligen kommit upp, nu ar man ju bara en bild på hur man hoppas och tror det blir och enligt det så kommer det blir sjukt snyggt!  =)

min helg har iaf varit strålande, myst- kollat tv- varit på "nya" maxi- packar ner i kartonger-spelat wii- helt enkelt bara umgåtts med min pojkvänn och familj :)
Får passa på att umgås med familjen nu sista veckan, dvs äta god frukost med dem mm =p

Nu ska jag ta min nässpray och sova, Godnatt

Jäkla bra påhitt, tänk om det inte funnits nässpray? usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0