snickare på besök såhär på morgonkvisten

Godmorgon..

Fytusan vad jag är trött- Fick dra upp mig tidigare än vanligt denna dag, en hel timma tidigare än vanligt:/
Allt pga att jag just nu har en snickare på besök- är inte dom oxå trötta kanske!?

Ska iaf försöka hinna med 9:10 tåget som vanligt, ska till salongen och så kommer Ewe dit och myser med mig.
Annars tror jag att dagen blir relativt kort, ska försöka dra mig hemmåt ganska tidigt tror jag, är iaf som jag känner mig nu. När herrn slutar så ska vi åka till maxi och handla, sen äåven in på ikea och handla en hallmöbel :)

Imorgon blir det heller ingen sovmorgon- Trött blir man.
Då kommer golvläggarn och ska lägga de nya golven i hall och kök. Längtar tills det är klart. blir super snyggt.

nahepp vore gött om mannen i hallen var klar med garderoben snart så jag kan dra mig in på toan och sminka mig lite.

ha en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: anna

oh det låter ju trevligt, ska ja absolut försöka hinna med, vilken dag är det tänkt då? lördag tror ja passar bäst för mig iaf. =)

2009-03-25 @ 19:11:49
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0