090506

Godmorgon:)

Ska snart cykla ner till jobbet, är fruktansvärt trött och ont i huvudet, men det blir nog bättre när man vaknat till.
Hoppas det går bätttre på jobbert idag, annars vet jag inte vad jag gör!! blir galen isf.  Får peppa mig själv mera.

ikväll kommer mamma och pappa hit och fikar, hoppas Nowa är med oxå, vore kul om Jack fick komma med men tror inte han orkar det =/ så knölligt att åka i bilen för han. Men det ska bli trevligt att dem kommer iaf, oj måste ta fram bullar från frysen!  Bäst jag gör det, och packar ner min matlåda samtidigt, pastasallad till lunch idag, gött!

Ha en bra dag, vore ju roligt om solen kunde titta fram, sånt här väder gör en deprimerad, helt säker på att det är därför jag är lite nere och bara klagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0