090508

Jobbar, se hur den här dagen blir, just nu ser den mindre lovande ut, men hoppas på det bästa.

Fick bli en promenad till jobbet idag eftersom jag lämnade cykeln här igår innan jag stack in till nkpg på klassträff. Var trevligt att se endel, var ju inte så många direkt. Vi kollade på filmen från våran visning, den kändes lite b faktiskt, allt var så inzomat hela tiden=/ men men annars var den bra, kul att se den iaf.
Kom hem vid 22:30, blev hämtad av min käraste på stationen.
Blir tillbaka till skolan på torsdag, är ju gesäll då, fan igår blev jag nervös, är ju redan schemalagt så är ju verkligen inom den tiden momentet skall vara gjort nu, jobbigt eftersom jag har mer en ett moment att göra ifall dem är jätte utsprida =/- segt!

Idag  eller ikväll kanske man ska säga ska vi på bio, blir "män som hatar kvinnor" hört att den ska va grymt bra så det återstår att se. 2 h 30 min lång, hoppas verkligen den är spännande så jag håller mig vaken ( har en tendens att somna till filmer )

Nahepp, jobbjobb. snart lunch eller snart och snart kl 12
ha det så bra ute i solen :) äntligen fint väder.

tjingsving




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0