090512

Godmorgon.
Jag är så fruktansvärt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen- äckligt nervös, blää.
Kan inte veckan gå i super fart så det vips är fredag!?
Sover dåligt nu med, mardrömarna har börjat smyga sig på, precis som förra året. Hatar när jag sover dåligt, ingen lust till nått, minstsagt till jobb- Sängen låter mera lockande.

Nog om det, vädret ser tiptop ut, blåser men det är väl som vanligt? huvudsaken är att solen är framme, då blir man på liiiiiite bättre humör.
Tråkig att inte Adeline är på jobbet idag =/  det gör mig inte mer sugen att åka dit, men hoppas vi ses imorn sötnos.

Näe fyyyy, det bara snurrar i huvudet går inte tänka att man inte ska tänka för då tänker man mer, Fattar ni?

Nu borsta tänderna sen cykla till jobbet, Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0