090521

:) Idag är det min och Joakim´s 3 års dag :) mysigt.
så ikväll blir det bada och äta plankstek-mummmmms.

Sanna har varit här ett bra tag idag, har färget/slingat hår och meckat med hennes löshår. Blev riktigt bra faktiskt:, Så på lördag ska jag göra baluppsättning på henne med, kul:)
Tusan vad man längtar tillbaka till sin egna bal loch studentvecka, det var grymt roligt! Skulle lätt vilja vara med om det igen.

Annars då!? Ledig idag så jäkla skönt att inte jobba idag, dessvärre gör jag det imorgon medans de flesta andra verkar vara lediga =/ men tror inte det blir heldag- skönt det.

Nu ska jag fixa lite, sen drar vi och handlar lite.
Hejhopp



Jag älskar dig så oerhört mycket!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis, fasen vad tiden går fort :). Nae hon ska faktiskt bli brunhårig, vi byter lite hehe ;D

2009-05-21 @ 17:27:36
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Erica

Mysigt, Grattis till er :) Och skönt med ledighet, det gillar vi;)

2009-05-21 @ 23:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0