090522

hejhopp.

Så underbart skönt att sluta kl 12 idag:) hade ju varit ännu skönare om man fått vara ledig heldagen, men jag ska inte klaga.
skönt att hinna göra lite saker av den hör dagen med. Har tvättstugan  14-18, sköönt har en himla massa tvätt nu så det ska bli jäkla skönt att få allt rent.
Så sitter och väntar på att jag kan springa ner och ösa i allt i maskinerna, sen  senare kommer en vän till Jokke, ska typ äta lite mat med han och sådär, vet inte alls hur planerna ser ut igentligen, men ikväll har iaf jag och mannen bestämmt att vi ska på bio, Män sm hatar kvinnor. Hoppas på att det inte kommer nått mera regn idag , sist vi skulle på bio så vräkte det ner regn så då skippade vi det, Imorse öste det ner så var helt dyngblöt när jag kom till jobbet så tycker att det inte borde finnas nått mer regn kvar däruppe!? men man slutar ju faktiskt aldrig förvånas.

nahepp, om jag skulle ta en repa i lägenheten se om jag hittar nån strumpa som tillhör herrskapet! dem finns lite överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0