090525

hejhopp.
Kom hem från jobbet för typ 1 timma sen. Sitter och väntar på att någon ska komma och lämna våran nya box till tvn sen ska vi brasa ut till ikano för storhandling. Ska dra in min man till MQ såg snygga tshirts till han där inne så får se vad han tycker. men jag vill åka nu innan det hinner stänga :( sega människa som ska lämna den där maniken!

Jobbet idag var förövrigt seg, otroligt seg=/ alltid så en måndag och sen blev det ju inte bättre av att vädret är helt underbart så man bara vill sitta ute i solen och steeeka, gud vad skönt det vore!

Nä, nu ska jag in i sovrummet och tjata på min man att jag faktiskt vill åååååka!
kramhejs

Kommentarer
Postat av: e

SAKNAR DIG OCKSÅ!! När ska vi hinna ses??! i sommar blir det utgångar!

2009-05-25 @ 22:20:01
Postat av: Erica

SAKNAR DIG OCKSÅ! När ska vi hinna ses??! <3

2009-05-25 @ 22:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0