090530

heeeelt underbart väder ute njuuter till tusen. Fick bli frukost på balkongen- det är sommar
Ska åka hem till min päron om ett tag- ska fira morsdag idag istället.

Igår kväll blev det lite cider och mat med adeline här hemma, sen åkte vi ner och spanade in hamnfesten- var väl sisådär så vi bombadera mest Radio 7 tältet, riktigt trevlg grappar där. haha hade velst höra när vi/ Adeline pratade i radio- lite små roligt sådär. Åkte hem skapligt, vid 1 tror jag så då kollade vi lite tv och sen slocknade jag, vaknade pig som en lärka och tog mig en super skön lång dusch och nu sitter jag här helt enkelt.
Ska leta fram nån aoutfit till dagen, synd att mina shorts från nelly inte kommit än- dem hade vart perfekt!

Ha en undeeeeeeeeeerbar dag i solen sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0