Godmorgon

Sitter och äter macka och juice och tittar ut på det fula vädret =/ hoppas det inte börjar regna, ser ut som det gjort det inatt iaf.
Blir nog bussen ner till Resesentrum tror jag, orkar inte cykla i detta vädet, hehe lite slö får man va.

Idag då, ska somagt in till Nkpg till salongen istället för jobbet idag. Ska föna Sara´s hår och kolla ut färg.
Fick ju tag i människan som har hand om allt med gesäll att göra så jag fick göra den nu hoppas verkligen man klarar den nu, blev med lite kortvarsel. Var inställd på att inte få göra den efter massa rykten om att det var fullt! ajja.

Hoppas på att mamma vill åka in till stan och umgås med mig en sväng efter jag varit där, skulle vara trevligt.

Nu ska jag fixa det sista sen dra mig.
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0