Män som hatar kvinnor.




Nu är vi hemma, promenerade hem från bion. Var lite läskigt faktiskt.
Under 2 timmar och 30 minuter har man suttit och varit helspännd hela tiden, verkligen hela tiden, satt och halvgömde mig imellanåt, ni vet man små tittar lite med ett halvtöga för man vill se men är säker på att man kommer hoppa till vilken sekund som helst. Men iallafall filmen var fruktansvärt bra, man var verkligen tvungen att hänga med för att förstå vilket gjorde att jag inte somnade ( har en liten dålig ovana att somna till allt för långa filmer)  Men jag rekomenderar verkligen att se den, jag ä väl inte direkt den första som ser den då jag är väldigt sent ute, misstänker nästan att den snart slutar visas på bioduken!

Filmen väcker känslor som gör mig så fruktansvärt arg, jag fullstäningt hatar män som hatar kvinnor- hehe lät lite roligt men ni förstår vad jag menar, män som behandlar kvinnor för en enda sak, ni vet vad!


5 toasters av 5 :) kanon bra!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0