och vad gör man ?

 det är superduper fint väder ute och jag har tvättstugan, fan vad kul! inte..
Vill ligga ute och sola och sen fixa mig för att sedan ha en helt galert bra kväll tillsammans med min fina vän Adeline.Men hon ska iväg på annat tyvärr =/

Jokkelimokk gör mumsiga pannkakor vi ska äta nu snart innan det är dags att ösa ner till tvättstugan igen.
Ska försöka hitta på nått vi ska göra, åka till nkpg vore ju trevligt med kanske, men det har vi delade åsikter om.
Förut var vi ute och kikade i affärer en sväng med, köpte med mig lite nya saker at dekorera här hemma med, blev snyggt, bilder kommer.

pannkaaaaaaks time, tjudilu

Kommentarer
Postat av: Erica

Hör av dig nästa gång du åker till norrköping då!! ;);)

2009-05-02 @ 23:08:12
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0