Powerwalk

Fan vad skönt det är då! Drog på mig springskorna och en soft powerwalk outfit och drog mig ut med ipoden på högsta volym-  hur skönt är det inte!? man kan gå hur fort som helst bara man har skön musik i öronen, tog en rejälrunda men ändå tog det bara 30 min- benen kändes som spagetti när jag kom hem, svårt att sakta ner när man gått i ett snabbt tempo ett bra tag.  Avsluta detta med 50 situps och färre armhävningar och till sist en svalkande skön dusch!
Nu mår jag bra!
påt imorn kväll oxå.

Mannen gör mat som vi snart ska äta, blir hemgjorda pannbiffar potatis och brunsås.
Efter det blir det ligga här i soffan och se på tv, är det nått bra ikväll? Hatar att inte Andra avenyn går längre =/
Får ta mig en titt i tv tidningen.

Onsdag imorn, kommer bli som en fredag eftersom det är röd dag på söndag, så skööönt!

Ne nu ska jag föna håret!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Precis, och som du söger växer man in i rollen om inte annat. Ja gud det är helt fantastiskt, så svårt att beskriva känslan!



Fan vad du ligger i med träningen ;-) Skönt!

2009-05-20 @ 22:46:57
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0