så kan man se ut




Klar för idag. Min extremtljusa utväxt är nu borta, resultatet blev helt ok, lite ljusare men skitsamma, huvudsaken är att den inte är som mitt naturliga! får köra en helfärgning nästagång så allt blir detsamma. Sugen på nått nytt kul med, måste även klippa mig, börjar bli långt!

Nu ska jag inta sängen, trött.
Imorgon blir det jobb sen åka in till nkpg, möta upp Erika och äta på spicy och sedan på klassträff, äntligen få se filmen från visningen, har ju inte sett nått av visningen då jag själv gick modell. Alltid lika pinsamt att se sig själv på film, men det ska bli spännande.

Sovgott sötnosar



Varför tar det sådan tid innan inlägget publiceras!?!? störande är det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0