Då var helgen oxå slut

Denna helg gick sjukt fort :( Inget roligt alls. Men känner mig nöjd över helgen ändå, myst med min familj och sambo, storstädat här hemma, hockey,Tvättstugan och klippt/färgat Sonja, En hel del men mer helg skulle inte skada. Men men denna vecka går väl fort som alla andra. Längtar till JUL!

Ligger i sängen nu och dividerar över om jag ska duscha nu eller imorgonbitti, av erfarenhet vet jag hur trött jag kommer vara imorgon, men samtidigt ganska mycket lättare att ta sig upp när jag vet att jag måste duscha. Så jag kör nog på det imorgonbitti, Orkar liksom inte blåsa håret och greja nu ikväll och torkar jag det inte så står det åt alla håll och kanter locka hit och lockar dit så nja!
Sjukt intressant för er att läsa!

Så därför avrundar jag här och kryper ner under mitt varma täcke,mys
Godnatt

justja,Grattis Nowa på 5års dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0