Första advent

Helgen blev inte riktigt som planerad, men för det ändå toppen!
Jobbade somsagt en sväng igår som planen var. Efter det så åkte jag och Malin Till Ikano/ikea och strosade runt, lite små shopping, Fika och lite soffprovning och även shopping på ikea. Vi beslutade även att jag skulle hänga med hem till Malin och mysa där, blev tacos och nån öl och spel med Malin & brorsan, Rikard och stefan. Trevligt.
Dagen idag har bestått av shopping med mamma och malin, William och Melissa. Blev "ingelsta shopping" jag eller rättare sagt mamma shoppade lite saker som jag ska få i julklapp, och lite från mormor med. Och jag fick med mig en julklapp till Lillebror, Woho äntligen påbörjat klappshoppingen.
Just ja, jag har öppnat julklapp idag, Jag och mannen får en julklapp varje advent nu, mysmys bara för att. Jag fick en spikmatta :) Så tänkte lägga mig en sväng på den nu innan jag ska inta sängen, MEN det är ju inte jätte bekvämt allså, men det är väl en vanesak? Kul att testa iaf.


Håller på förfullt här hemma att få till julmyset, Mannen meckat med julstjärnorna vi har i fönstrerna, Valt att ha det istället för adventsljusstake! Jag har nålat gardinerna så kommer mamma och hjälper mig att sy dem imorgon.
Har även hunnit baka en Saffranssockerkaka som vi ska fika på imorgon (okej, vi har tjuvsmakat), Luktar ljuuuvligt. Gud vad jag längtar till jul.
Men återigen, SNÖÖÖÖÖ!

Nu blir det snart sängen för min del, Sorgligt nog är helgen redan slut, tusan vad fort de går allså=/ Måndag imorgon, ny dag nya möjligheter. Eller så blir det som en vanlig måndag på jobbet?!!

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Erica

ja spikmattan är ju en vanesak! Jag kan inte vara utan den! :P

2009-11-29 @ 22:40:30
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: anna

johanna snygging. ska vi ses något snart?

2009-11-30 @ 12:02:05
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: anna

jag jobbar imorrn och lördags söndag den här veckan. för dig?

2009-11-30 @ 14:40:14
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0