Godmorgon

Sjukt trött, vill inget annat hellre än att krypa ner tillbaka i sängen. Regnar som fan ute, hur kul? fytusan.

Gårdagen bjöd på fika/mat och bio med Anna, Riktigt trevligt och filmen var verkligen superbra, Längtar som tusan till 3an kommer, men det lär ju ta ett bra tag=( Ajja var somsagt riktigt trevligt :) Kul att hitta på nått mitt i veckorna.

Nu är det snart jobb som kallar, blir buss för min del idag vägrar cykla i detta väder! Fan kan det inte va snöstorm istället. Nejnej men regn är ju super mysigt och roligt. mer regn åt folket!
Hoppas iaf på en bra dag på jobbet idag, gårdagen var förjävlig:(


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack =)

2009-11-25 @ 18:11:36
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv. Tack :) jag ska till Oslo på två anställningsintervjuer och lägenhetsvisningar om två veckor. Men flytten är planerad till efter jul. Jag fattar inte ritkigt att det kommer att hända, men det känns sjukt kul :D:D

2009-11-26 @ 19:44:10
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0