godmorgon:)

Ligger fortfarande i sängen och myser!Så fruktansvärt skönt det är med helg. Bara få slippa höra väckarklockan är underbart.
Idag blir det  storstädning hemma hos Pettersson/Ericson- Kuljul. Ne men det behövs iaf så det blir nog bra, alltid skönt efteråt. Efter det tror jag vi skall gå på hockey mot timrå om jag inte minns fel!?
Blir iaf en lugn helg vi har framför oss.

Igår så tog jag pendeln till Kimstad direkt efter jobbet och åkte med mamma och Pappa in till Brorsan med familj för lite Fredagsmys där. Blev mat och kortspel, riktigt trevligt. Tog 22:11 tåget hem, promenerade från stationen och slockande som en stock när jag kom hem. Älskar att sova, haha!
Vaknade iaf upp med lite sol ute, inte helt fel,Men jag vill ha snö SNÖ! Tusan vad mysigt det skulle vara. Menmen vi får väl se när det kommer, vad tror ni? kommer det någonsnö alls? vit jul? Jag hoppas tror och vill att det ska komma en massa snö, som när man var liten!

Nu sa jag göra frukost.


Bild från förra vintern, eller hösten? Snö är det iaf inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0