Helgen

Nemen, det var inte igår!
Har helt glömt bort att skriva här, eller rättare sagt inte haft nått direkt kul att skriva om.
Har tillbringat hela helgen borta. Började ju med att det var party i Norrköping i fredags, mat och dricka o olerays(staving) Sen blev det palace. hade grymt roligt, och hade en perfekt kväll. Slutade med att jag somnade som en stock hemma hos sandra. Vaknade upp med en jäkla huvudvärk, men kände mig ändå okej. Åkte hem till Mamma och Pappa och myste med Melissa. Gud vad jag älskar henne, hon har utvecklats så mycket senaste tiden, skrattar och joddlar hella tiden, så himla himla söött.  Blev att jag hängde med sandra hem igen och käkade mat där och kollade film och sov över ännu en natt. Och idag så åkte jag först till mina päron sen tog jag pendeln till lkpg där mannen och jag åkte till Ikea för att kolla in sängen vi ska köpa :) Nu sitter jag i soffan och myser, ätit tacos, mums. Ska se filip & fredrik hade jag tänkt. 
Har iaf haft en riktigt trevlig och rolig helg, sjukt kul att umgås med sandra Som nu snart sitter på planet tillbaka till Norge. Men vi ses snart igen, inte långt kvar till jul.  :)

föresten jul, så sugen jag är på att mysa till det med lite julgardiner och det här hemma, men det får nog vänta till 1a advent iallafall!


inga bilder från helgen att bjuda på tyvärr=/ Och just ja, har ju lovat bilder från spanien. Har en hel del på face book, men får lägga upp några här med.. DEm får komma i ett eget inlägg, snarast. Ska försöka att inte ha en vecka mellan inläggen!

Ha en trevlig sändagskväll gottfolk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0