Äntligen fredag

Det känns faktiskt lite konstigt att man ska till jobbet, Jag var ju ledig igår så det kändes mer som fredag då, Men icke för idag är det fredag och det känns riktigt bra, förutom att jag har en riktig ful dag vilket jag hatar extremt mycket, finns inga värre dagar, allt känns bara fel och fult vadman än tar på sig, Bläää...

Snart dags för jobb, och om jag inte miss minner mig helt så ska vi mecka ordning alla nya saker och datorer idag, det är slappt! Blir vi klara skapligt så ska vi jobba på som vanligt efter det. Men det känns helt okej faktiskt. Roligt med lite annat..
Sen ikväll blir det in till min bror och hans lilla familj :) och äta och spela spel samt se idol hoppas jag, Micheal jackson tema ikväll, det kan bli riktigt bra. Alltid trevligt att umgås med dem och framför allt min putting(ar).

Brr, det känns som det kommer bli aningen kallt när jag cyklar, jag måste köpa en ny jacka!!!!!

Ha en bra dag gottfolk, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0