effektiv söndagskväll


fytusan, nu känner jag mig förkyld oxå. men kanske lika bra det kommer nu? men känns iaf inte så jobbigt som mannen bredvid verkar ha det! hehe.
Var iaf i hos mamma och dem förut, trevligt och god mat, blev Lax med potatis och sås, mumma. Efter det fixade jag deras hår. Sen var det dags att dra sig hemmåt, vi hade/har ju somsagt tvättstugan just nu, ska snart ner och slänga in sista maskinen i torktumlaren sen är vi nästan klara, gött. Alltid så skönt med allt nytvättat! Hade tänkt börja plocka fram lite kläder som ska ner i resväskan. Se vad man har liksom! Måste även skriva ner vad som ska shoppas innan med, typ aftersun osv! Åh gud vad jag lääängtar :) Känns lite som den här veckan kommer kännas som en evighet. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge som man säger, vilket jag kanske inte håller med om till fullo. Tycker alltid tiden och allt går i slomotion när man väntar på nått kul/gott!

Nåå, sitter och kollar på "vem kan slå fhilip och Fredrik" som vanligt hejar jag på dem, haha, dem är så jävla sköna! Efter det ska jag se "ensam mamma söker" och efter det blir det sooooova.

Godnatt gottfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0