hemma igen

Precis kommit hem från en sväng på ikano med Malin och Melissa. Trevligt, strosade runt lite, fikade osv.
Fick med mig ett par leegings från MQ till kvällen eventuellt. Samt hårspray och en ögonskugga :)

känner mig seg? förstår inte varför, känner mig ofta det när man är ledig, känns konstigt på nått sätt när man är van att man alltid jobbar på fredagar. Man kommer inte riktigt igång på nått sätt.
Så nu tänkte jag dra igång radioseven, höja volymen och sen ställa mig i duschen och sjunga för allt jag kan! haha okej kanske hoppar sjungandet men duscha det ska jag iaf.  Sen börjar klockan dra iväg så ska jag dra mig ner till staden och möta upp folket sen blir det party all night loooooong! Det ni!

Ha en kul kväll!

I got a feeling., lalalalalla to night gonna be aa good good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0