hööööööst

Hejhej!

Just nu är det mitt i matlagning här hemma, mums är riktigt hungrig! Blir "egengjorda" Klyftpotatisar och lövbiff, Hur gott är inte det?
Har även hunnit med att klippa en vän, Jocke.. Alltid trevligt då man inte träffar nån av "gamla gänget" allt för ofta. Vore svin kul om vi får till en fjällenresa över nyår eller nått liknande! Vi får väl se hur det blir med det...

Dagen idag var helt OK. Kändes rätt dött uppe på kontoret, men vi sålde bra och fick gå hem en timme tidigare, Det gillar vi. Hade tänkt att jag skulle in på HM och testa en jacka som jag vill beställa från internet, men tanksprid som man är så glömde jag totallt bort det. Så ska försöka komma ihåg det imorgon, om inte annat så beställer jag den ändå, är riktigt sugen. Börjar bli kallt med min vår jacka nu. Och den här är precis sådär lagom tjock. Känns inte helt okej att dra fram vinterkappan eller "skidjackan" än.
Älskar "internetshopping" så kul när man får en liten avi och får springa ner och hämta ut det, och förhoppingsvis bli glad för det som kommer hem. Hatar när det inte är bra, men det är väl smällar man får ta med den sortens shopping?!

Var sugen på att pälsa på mig en massa kläder och ge mig ut på en promenad, men vet inte om jag är lika sugen på det längre, krypa ner under en filt och se på tv är ju itne heller helt fel! Fan det är det här jag ska stå emot, jag måste ta tag i min träning och promenader! Vi får se hur det blir med det ikväll, ska kanske ta upp förslaget för min man så får han dra det avgörande kortet- Men alla vet väl hur det lär sluta? haha.

Nu ska jag duka! Kram

Bjuder på en bild på den söstaste tösen i hela världen, Fasters älskling



Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Åh tack så mkt..



men gud vilken liten goding.

2009-10-13 @ 13:47:15
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Åh gud vad liten och söt :) Jag blir avis, jag vill också bli faster!

2009-10-13 @ 22:15:29
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: E D I T H H H §

Aw vilken liten sötnos. Älskar småbarn! :)

2009-10-16 @ 15:09:13
URL: http://edithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0