kanske dags?

Nu har till och med min lilla Mammi klagat på dålig uppdatering här inne, så kände att det kanske var dags?

Men vad ska jag skriva om? Har ingen insperation eller någonting till att skriva nått bra, känner mig ganska tom just för tillfället. Men hoppas det kommer tillbaka, jag gillar att skriva, uttrycka mig i ord/skrift!

Men just ja, jag och Joakim har precis bokat en resa. Den 30/10 åker vi iväg en vecka till Gran canaria, Ska bli helt underbart att åka iväg ett tag och framför allt dit, bort från kalla sverige.. Det behöver jag:)  Så vi kommer hem den 6 november, och det blir inte fy skam det heller, för då kommer min älskade Sandra på hem visit till sverige en vecka :) underbart! Nått att se fram emot.


Näe, det var det jag hade att skriva. Ska göra mig en gooood macka nu sen se på tv:)
Ha det bra


Kommentarer
Postat av: sandra

Nemen älskling! Fan va skönt med gran canaria :D Jag blir avensjuk ;D Men det är tur att du är hemma när jag är hemma :D inte långt kvar ;D

2009-10-07 @ 22:18:03
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: emmis

fan vad kul johanna!!!!!! jag vill meeeeeed :)

2009-10-08 @ 13:11:46
Postat av: emmis

fan vad kul johanna!!!!!! jag vill meeeeeed :)

2009-10-08 @ 13:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0